الرئيسية » » عارف يارب أنا نفسي في أيه ؟

عارف يارب أنا نفسي في أيه ؟

عارف يارب أنا نفسي في أيه ؟



نفسي في عمليه قلب مفتوح .... تفتحلي قلبي وتنظفه بجد من كل خطيه ... تتصرف أنت فيه مهما كان متدمر من العالم ... طب هو أنا ليا طبيب غيرك 
يا إلهي أفتحلي صمامات قلبي المقفوله عن حبك يارب ... بس يارب لو سمحت يا يسوع مش عايز بنج وأنت بتعملي العمليه .... أصل أنا مشتاق أوي أشوفك بعنيا وأبقى مركز وأنا شايفك ... مشتاق أشوف لمسه أيديك لقلبي ما أنا واثق أن مفيش حاجه هتألمني في العمليه دي أصلك إله إله مش أنسان يا يسوع العمليه مش هتأخذ منك ثواني .... لو لاقيت قلبي متدمر ومش هينفع أخلقلي قلب جديد وحطلي شويه محبه لإعدائي ... وحبه أحتمال... لكل الناس وصبر في ضيقاتي ومشاكلي ... أسرع يارب ده أنا محتاج لامسه واحده من إيديك الطيبه فاشفى في الحال وأبرأ... مستنيك تعملي العمليه دي النهاردة ... مستنيك يا يسوع .

* الأسم : شعبك وكنيستك
* وصف الحاله : قلب تعبان وعطشان أوي لإيدك عشان ترويه يارب
* يوصل لأيد مساعد طبيب : العذراء مريم
* إلى أعظم طبيب : يسوع المسيح .
 
تصميم : محب فؤاد | جروب رب المجد
copyright © 2013. موقع رب المجد - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Moheb Fouad
Proudly powered by Blogger