الرئيسية » » ليه خايفين من بكره؟؟؟؟؟؟؟؟

ليه خايفين من بكره؟؟؟؟؟؟؟؟



ليه كل ده ؟

فكرنا مشغول ببكره

والايام الجايه مخبيه لينا ايه

احنا بنخاف من الصدمات وبنخاف من الازمات بنخاف من حاجات كتيره احنا مش قدها

لكن احب اقول حاجه صغيره جداااااا

مهما كانت الدنيا مخبيه لينا

من امور حلوه وجميله او صعبه ومنقدرش عليها

سيبها فى ايد الرب

اللى خلق كل الكون وصنعنى

وعنده علم بكل شئ همر بيه فى حياتى

اللى انا مقدرش عليه الرب يقدر عليه

لانه دفع اليه كل سلطان

مهما كانت الايام مخبيه ليا من امور

ثق ان الرب بقدر يحل ويبدل كل الامور للخير

الله شايف اللى انت مش شايفه

تعالوا كلنا انهارده نحط ايدينا فى ايده

ونرمى كل الجاى عليه

هو يضمن الجاى

امبن
 
تصميم : محب فؤاد | جروب رب المجد
copyright © 2013. موقع رب المجد - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Moheb Fouad
Proudly powered by Blogger